Amazon reprezintă 43% din vânzările cu amănuntul online

Amazon reprezintă 43% din vânzările cu amănuntul online

O analiză realizată de Slice Intelligence, lansată săptămâna aceasta, a constatat că 43% din vânzările cu amănuntul online din SUA au trecut prin Amazon în 2016, deoarece cota de piață a gigantului e-commerce continuă să crească.

Potrivit studiului, care a analizat mai mult de 4 milioane de achiziții online, Amazon a reprezentat majoritatea (53%) din creșterea vânzărilor de e-commerce din SUA pentru anul respectiv.

Pur și simplu, Amazon domină piața de e-commerce din SUA, fiind în creștere. Acesta a capturat 33% din toate achizițiile online din SUA în 2015 potrivit Internet Retailer, de la 25% în 2012. Dacă aceste estimări sunt corecte, atunci compania și-a mărit ponderea pe piața comerțului electronic din SUA cu 10% în 2016, o realizare incredibilă, dat fiind faptul că a controlat deja o bucată mare de spațiu.

Slice a spus despre creșterea Amazonului în 2016, că a fost determinată de vânzările din categoria electronică, acasă și articole de îmbrăcăminte. Compania electronică a contribuit la estimarea a 18% din creșterea vânzărilor companiei în 2016, deoarece numărul gospodăriilor din SUA care dețin un dispozitiv Amazon Echo sa dublat din 2015.

Cei mai mari contribuabili au fost categoria de acasă și de bucătărie (15%), îmbrăcăminte și accesorii (12%), alimente (11%) și sănătate și frumusețe (10%), ilustrând că Amazon înregistrează o creștere semnificativă a bunurilor ambalate pentru consumatori CPGs. Extinderea recentă a butoanelor Dash către site-ul său online și pentru aplicația mobilă ar trebui să contribuie în continuare la creșterea acestei categorii.

Succesul Amazonului a fost, de asemenea, alimentat de loialitatea ridicată a clienților și de gradul de conștientizare a mărcii. Serviciul de abonament Amazon Prime continuă să crească.

Un studiu publicat în septembrie de către partenerii de cercetare al Consumer Intelligence, a constatat că 20% dintre consumatorii americani sunt membri cu drepturi depline.

Între timp, un sondaj cu privire la comercianții cu amănuntul la Internet a constatat că mai mult de jumătate dintre cumpărătorii americani (52%) merg direct la Amazon atunci când cumpără online. Deși compania se confruntă cu o gamă largă de concurență pe piața de comerț electronic atât din partea comercianților cu amănuntul, cât și a celor nou intrați, niciunul dintre ei nu poate să se potrivească cu loialitatea clienților și cu brandul Amazon atunci când vine vorba de cumpărăturile online. Alți retaileri online vor trebui să-și consolideze brand-ul pentru a concura cu Amazon, dar probabil vor trebui să vândă pe piața Amazonului pentru a rămâne relevanți, deoarece cota sa de piață continuă să crească.

Comerțul electronic a fost în creștere în ultimii ani, datorită în mare parte titanilor din industrie, cum ar fi Amazon și Alibaba.

Comerțul electronic va deveni cu adevărat viitorul comerțului cu amănuntul, deoarece aproape toate creșterile din sectorul comerțului cu amănuntul au loc acum în spațiul digital.

BI Intelligence, serviciul de cercetare premium Business Insider, previzionează cum că acești consumatori americani vor cheltui 385 miliarde de dolari online în 2016. Mai mult, BI Intelligence estimează că numărul va crește până la 632 miliarde dolari în 2020.

Acest lucru nu este surprinzător, având în vedere creșterea sănătoasă a comerțului electronic. Deși rata medie de creștere a comerțului cu amănuntul din SUA în prima jumătate a anului 2016 a fost de doar 2% pentru totalul comerțului cu amănuntul, a fost de 16% pentru comerțul electronic.

Numărul de cumpărători online a crescut cu aproape 20 de milioane în perioada 2015-2016. Iar acești 224 de milioane de cumpărători cheltuiesc mai mult, deoarece suma totală cheltuită online a crescut de la 61 miliarde dolari în primul trimestru al anului 2015 la 68 de miliarde de dolari în primul trimestru din 2016. În cele din urmă, acești clienți tranzacționează mai frecvent, deoarece numărul tranzacțiilor online a crescut cu 115 milioane de la 2015 la 2016.

Dar toate aceste cumpărături online creează propriul set de provocări, atât pentru consumatori, cât și pentru companiile care încearcă să-și aducă produsele pe ecranele cumpărătorilor și în coșurile lor de cumpărături. Pe scurt, aveți nevoie de un plan.

Și pentru a vă crea ultimul plan de luptă pentru comerțul electronic, aveți nevoie de informațiile corecte.

 

închide menu