Cumpărături online în Marea Britanie și statistici ecomerț

Cumpărături online în Marea Britanie și statistici ecomerț

Piața de cumpărături online crește într-o rată remarcabilă. Aproximativ 87% din consumatorii din Regatul Unit au cumpărat cel puțin un produs online în ultimele 12 luni, iar Regatul Unit este pe locul doi numai în Norvegia pentru achiziționarea de comerț electronic în Europa. În întreaga lume, națiuni precum China și Statele Unite sunt cei mai mari cumpărători online, dar alte țări se apropie. În următoarele 12 luni, se așteaptă ca potențialul de piață al comerțului electronic britanic să se îmbunătățească dramatic. Potrivit datelor Biroului Național pentru Statistică, vânzările online au crescut cu 21,3% în 2016 și ar trebui să ajungă la 30% până în a doua jumătate a anului 2017.

Mai jos sunt câteva dintre statisticile cheie și tendințele din sectorul comerțului electronic în 2017, inclusiv previziunile pentru an și rapoartele timpurii privind performanța pentru primul trimestru. Se așteaptă ca și consumatorii să se bazeze mai mult pe mobil pentru a cumpăra și să se observe o cerere tot mai mare de aplicații mobile și de noi tehnologii de cumpărare pe măsură ce ne mutăm în ultima parte a anului 2017. Uitați-vă la unele dintre cele mai importante statistici ale anului și la cele mai importante momente ale acestora.

Ce fac cumparatorii online?

Cele mai frecvente achiziții făcute online sunt cele pentru electronică și medii digitale, inclusiv jocuri video, descărcări de muzică, cărți electronice, computere și telefoane. Sectorul următor este industria modei, cu îmbrăcăminte și încălțăminte care reprezintă aproape o treime din achizițiile online. 48% dintre oameni își cumpără produsele online și 11% își fac cumpărăturile prin intermediul unui dispozitiv de internet. Pe telefoanele mobile, totuși, cheltuielile pentru aplicații – cumpărări pentru a descărca conținut sau cheltuieli în aplicații pentru caracteristici suplimentare – sunt cele care depășesc achizițiile cu amănuntul ca alegere principală.

Alte sectoare importante de retail online:

  • Servicii de transport și de călătorie
  • Wellness și frumusețe
  • Masini, camionete si biciclete
  • Articole de papetărie și de lucru

Anul 2017 a văzut deja o cerere tot mai mare de tehnologie bazată pe comerțul cu amănuntul, ceea ce facilitează cumpărăturile online. Conducerea în acest sector este Amazon (NASDAQ: AMZN), care a produs butoane fizice de „reordonare” pentru articole de uz casnic obișnuite, împreună cu versiuni virtuale bazate pe aplicații. Asteptati-i pe mai multi comercianti online sa ia acest traseu si sa produca gadgeturi la indemana pentru a ajuta la cumparaturi.

Efectuarea deciziilor de cumparare online

Când vine vorba de marketing, recenziile despre produse sunt esențiale pentru brandurile care doresc să aibă un impact asupra audienței lor. Șaizeci și opt la sută dintre femei spun că consultă recenzii despre produse înainte de a face o achiziție, în timp ce 56% se vor uita la paginile de social media sau vor solicita sfaturi despre rețelele sociale.

Același studiu a dezvăluit, de asemenea, factorii de influență de vârf atunci când se bazează pe o analiză:

  • Examinați calitatea și conținutul general
  • Evaluare stea sau marcaj
  • Calitatea fotografiilor atașate
  • Ora și data revizuirii

În cazul în care cumpărătorii fac o decizie de cumpărare, recenziile vin în continuare la calitatea produselor și la prețul articolului. Valoarea este încă foarte importantă pentru consumatori. Conform unui studiu VoucherBin, 81% dintre consumatori au folosit un cod de voucher pentru a face o achiziție online în ultimele 12 luni. Aproape trei sferturi dintre respondenți au folosit vouchere pentru a cumpăra produse alimentare on-line, în timp ce 47% au utilizat un cod de reducere pentru achizițiile de îmbrăcăminte și încălțăminte.

Importanța mobilului pentru comerțul electronic

Achiziționarea de mobile va continua să crească în 2017, potrivit analiștilor din industrie. Punctul de vârf pentru telefonul mobil a fost atins în primul trimestru al anului 2016 și în prezent reprezintă doar puțin peste jumătate din toate achizițiile online. Acest lucru face ca piața online a comerțului cu amănuntul să fie foarte dorită și profitabilă. Studiile arată că, până în 2018, 18% din vânzările cu amănuntul vor avea loc online și până în 2040 se crede că 95% din achiziții vor fi facilitate de comerțul electronic. Dacă aceste tranzacții se întâmplă pe dispozitive mobile, companiile vor trebui să fie pregătite să răspundă cererii și să-și intensifice eforturile de vânzări mobile.

Când cifrele de vânzări de Crăciun au aterizat în ianuarie, vânzările mobile au reprezentat 42,3% din toate achizițiile făcute – creând o valoare pentru economia cu amănuntul de 8,8 miliarde de lire sterline (10,7 miliarde de dolari). Un studiu Adobe a constatat că pentru fiecare 10 kilograme petrecute online în timpul sezonului de vacanță, 4,10 de lire sterline provin din achiziții mobile. Până la Crăciunul din acest an, analiștii economici prognozează că soldul va crește, iar cel mobil va reprezenta mai mult de jumătate din cheltuielile de vacanță.

Previziunile de retail pentru anul 2017

Nu există nicio modalitate de a ști exact cum va juca acest an în sectorul comerțului cu amănuntul din Regatul Unit. Țara se va confrunta cu o anumită incertitudine atunci când va începe mișcarea de a părăsi Uniunea Europeană. Cheltuielile cu amănuntul au crescut, de fapt, în ultima parte a anului 2016, probabil încurajate de o piață incertă și de cumpărătorii de peste mări care caută o afacere britanică. Totuși, această redresare economică a scăzut deocamdată și finanțatorii sunt mai rezervați în previziunile lor pentru anul 2017. În cazul în care inflația salariilor va avea efect după Brexit, comercianții cu amănuntul se pot aștepta la un „an” înaintea lor. În cazul în care salariile se diminuează, după cum este de așteptat, comercianții cu amănuntul vor fi afectați cel mai mult dacă consumatorii vor reduce costurile inutile.

Cumpărăturile online nu pot fi lovite la fel de greu ca și magazinele fizice. Vânzarea on-line oferă chiar și celui mai mic comerciant cu amănuntul acces la o piață internațională imensă, astfel încât multe dintre aceste companii ar putea fi capabile să facă față furtunii și să continue să fie profitabile. Pe de altă parte, dacă efectul Brexit nu va da naștere, atunci piața de retail online va deveni mai puternică. Consumatorii doresc confortul, accesibilitatea și gamă largă de cumpărături online pe care le oferă, iar mobilul oferă acces la această experiență de cumpărături ușoară la îndemână. Se așteaptă ca încrederea clienților de pe piața de telefonie mobilă să crească și mai mult în anul următor.

închide menu