Tendințe de e-commerce

Tendințe de e-commerce

147 de statistici care dezvăluie cum cumpără clienții moderni în 2017

Sunteți vânzător omni-canal?

Este mai ușor decât oricând ca firmele să aibă o prezență digitală pe o varietate de canale. Un sondaj de la punctul de vânzare 2017 al unui număr de 1.164 de proprietari de companii din S.U.A., realizat de Square și Mercury Analytics, a constatat că:

  • 56% au un magazin fizic
  • 21% au un magazin pop-up, sau pop-up la evenimente
  • 34% vând pe site-ul propriu (folosind o platformă de construire a site-ului web)
  • 25% vând prin Facebook (40% pe social media ca întreg)
  • 16% vând prin Amazon (mai mult ar trebui, având în vedere că aproape jumătate din achiziții încep aici)
  • 22% vând prin alte piețe (inclusiv Amazon, Etsy, eBay etc.)

Cu toate acestea, în ciuda a cât de ușor este să lansezi un magazin web, scalarea unei afaceri online rămâne extrem de dificilă chiar și pentru cel mai experimentat expert în comerțul electronic.

Vânzările de comerț electronic cresc, însă mulți comercianți cu amănuntul se străduiesc să profite de canalele lor digitale de vânzare.

Secretul succesului în 2017 nu mai este doar să-l scoți afară și să vezi cum funcționează. Cei mai de succes comercianți cu amănuntul sunt strategici și vizați în eforturile lor, atât online cât și offline.

Se numește vânzare omni-canal și este ceva ce BigCommerce și Square au explorat în ultimul an, în încercarea de a ajuta la conectarea punctelor dintre afacerea dvs. și cei care doresc să cumpere de la afacerea dvs.

Nu e vorba doar de difuzarea pe toate canalele. Urmărirea eficientă a unui public gata de cumpărare necesită date și statistici solide despre clienții dvs.

Mai jos, veți găsi tendințe de comerț electronic, date și statistici care raportează exact cum americanii fac cumpărături online, de ce clienții convertesc, de ce nu fac acest lucru și cine ar trebui să vizeze compania dvs. pe diferite canale online, pentru a optimiza rentabilitatea investiției.

Cumpărături online

  • 51% dintre americani preferă să cumpere online
  • 96% dintre americani cu acces la internet au făcut o achiziție online în viața lor
  • Comerțul electronic crește cu 23% de la an la an, dar 46% dintre întreprinderile mici din America nu au un site web
  • Comenzile online cresc cu 8,9% în trimestrul III al anului 2016, dar valoarea medie a comenzii (AOV) a crescut doar cu 0,2% – ceea ce indică faptul că, creșterea tranzacțională depășește veniturile totale.

Tendințe de comerț electronic de generație

  • 67% din Millennials și 56% din Gen Xers preferă să facă cumpărături online și nu în magazin.
  • 41% dintre Baby Boomers și 28% dintre Seniori vor face click pentru a achiziționa un bun.
  • Millennials și Gen Xers petrec aproape 50% din timp pentru cumpărături online în fiecare săptămână (șase ore) decât omologii lor mai în vârstă (patru ore).
  • 48% dintre mileniali au cumpărat pe piețe, 76% pe site-uri cu amănuntul mari, 46% pe magazine web sau buticuri independente, și 29% la magazine online specifice categoriei.
  • 56% din Gen Xers au făcut cumpărături pe piețe, 76% pe site-uri cu amănuntul mari, 49% pe magazine web sau buticuri independente și 37% la magazine online specifice categoriei.
  • 59% dintre Baby Boomers au cumpărat pe piețe, 74% pe site-urile de comercianți cu amănuntul, 42% pe magazine web sau buticuri independente și 39% la magazinele de categorie specifice.
  • 51% dintre persoanele în vârstă au cumpărat pe piețe, 66% pe site-urile cu amănuntul mari, 30% pe web-uri sau buticuri independente și 44% la magazinele de categorie specifice.
  • Millennials și Gen Xers petrec 6 ore pe săptămână pentru cumpărături online
  • Baby Boomers petrec 4 ore pe săptămână pentru cumpărături online.
  • Seniorii petrec 2,5 ore pe săptămână pentru cumpărături online.

Tendințele comerțului electronic în funcție de statutul parental

  • Părinții cheltuiesc mai mult din bugetul lor online în comparație cu non-părinții (40% față de 34%) și petrec 75% mai mult timp pentru cumpărături online în fiecare săptămână (7 ore față de 4 ore pentru non-părinți).
  • Părinții cheltuiesc cu 61% mai mult decât cei care nu sunt părinți (1.071 dolari vs. 664 dolari).
  • Aproape jumătate (49%) dintre părinți au declarat că nu pot trăi fără cumpărături online.
  • 53% dintre părinții din S.U.A. au cumpărat pe piețe, 78% pe site-urile cu amănuntul mari, 53% pe magazinele web sau buticurile independente și 34% la magazinele online specifice categoriei.
  • 54% dintre cei care nu sunt părinți au cumpărat pe piețe, 72% pe site-urile de comercianți cu amănuntul, 39% pe web-magazine sau buticuri independente și 37% la magazinele de categorie specifice.

Tendințe de comerț electronic pe sexe

  • Bărbații au raportat că au petrecut cu 28% mai mult timp online decât femeile în ultimul an.
  • 52% dintre bărbați au făcut cumpărături pe piețe, 75% pe site-urile cu amănuntul mari, 39% pe magazine web sau buticuri independente și 31% la magazinele online specifice categoriei.
  • 56% dintre femei au cumpărat pe piețe, 74% pe site-uri cu amănuntul mari, 48% pe magazine web sau buticuri independente și 40% la magazine online specifice categoriei.
  • Bărbații și femeile raportează cheltuielile de 5 ore pe săptămână prin cumpărături online.

Tendințe de comerț electronic în funcție de mărimea orașului

  • Deși sunt avantajași cei și cu magazinele fizice, clienții din zonele metropolitane mari sau mijlocii cheltuiesc anual mai mult (853 dolari) decât cumpărătorii suburbani (768 dolari) sau cei din zonele rurale (684 dolari).
  • Americanii din zonele metropolitane cheltuiesc cel mai mult pe online.
  • 63% dintre cumpărătorii suburbani sunt de părere că aceste costuri de transport sunt partea lor cea mai puțin favorită a cumpărăturilor online.
  • 38% dintre cumpărătorii din mediul rural citează preocupări puternice privind confidențialitatea online.
  • 49% dintre americani din zonele metropolitane au cumpărat pe piețe, 76% pe site-uri cu amănuntul mari, 45% pe magazine web sau buticuri independente și 30% la magazine online specifice categoriei.
  • 60% dintre americani din zonele suburbane au cumpărat pe piețe, 73% pe site-urile cu amănuntul mari, 44% pe magazine web sau buticuri independente și 42% la magazinele online specifice categoriei.
  • 58% dintre americani din zonele rurale au cumpărat pe piețe, 71% pe site-uri cu amănuntul mari, 39% pe magazine web sau buticuri independente și 40% la magazine online specifice categoriei.
  • Americanii din zonele metropolitane raportează cheltuieli de 4,5 ore pe săptămână pentru cumpărături online.
  • Americanii din zonele suburbane și rurale petrec 5 ore pe săptămână pentru cumpărături online.

Ratele de cheltuieli și de conversie

  • 51% dintre americani cred că, cumpărăturile online reprezintă cea mai bună modalitate de a face cumpărături, 49% preferând cumpărăturile în magazin.
  • Americanii cheltuiesc 64% din bugetul pentru cumpărături în magazin și 36% online.
  • În ultimul an, cumpărătorii au cheltuit cel mai mult pe piețele de comerț electronic (488 dolari), urmate îndeaproape de mărci importante online / offline (409 dolari), cum ar fi Nordstrom sau Best Buy.
  • 74% dintre americani au făcut cumpărături la comercianții cu amănuntul online, 54% pe piețele de comerț electronic, 44% la mărcile mici și specializate online și 36% la comercianții cu amănuntul online.
  • Când cumpărăm online, aproape jumătate (48%) dintre cumpărătorii online se îndreaptă mai întâi către o piață de comerț de masă.
  • 31% la primul magazin la un mare retailer de marcă on-line / offline, un magazin de 12% la un magazin online specializat în categorie, 7% primul rând la un brand de vânzare cu amănuntul online de dimensiuni mici / de specialitate (mai multe despre ratele de conversie de aici).
  • 52% dintre proprietarii de smartphone-uri folosesc serviciile bancare online (sau e-banking), ceea ce indică o tendință suplimentară către cumpărăturile mobile

Frecvenţa de cumpărare

  • 95% dintre americani fac magazin online cel puțin anual.
  • 80% dintre americani fac magazin online cel puțin lunar.
  • 30% dintre americani fac magazin online cel puțin săptămânal.
  • 5% dintre americani fac magazin online zilnic.

Locația clientului la momentul cumpărării

  • Un sfert de cumpărători online (25%) au făcut o achiziție online de la un magazin de cărămidă și mortar.
  • 43% dintre cumpărătorii online au făcut o achiziție în timp ce se află în pat.
  • Millennialii și Gen Xers sunt aproape de 3 ori mai probabil ca Baby Boomers și Seniors să fi făcut o achiziție online din pat (59% v 21%).
  • 23% dintre cumpărătorii online au efectuat o achiziție online la birou.
  • Aproape 3 din 10 (29%) din Millennials și Gen Xers au făcut o achiziție de la birou.
  • Mai mult de 15% din Baby Boomers și Seniori au făcut o achiziție de la birou.
  • 20% dintre cumpărătorii americani online au cumpărat de la baie sau în mașină (+1 pentru comerțul mobil).
  • Millennialii și Gen Xers sunt de 5 ori mai multe șanse să facă o cumpărătură online de la baie (31% versus 6%) decât Baby Boomers și Seniors.
  • Unul din zece clienți a recunoscut că a cumpărat ceva online după consumul de alcool.
  • Barbatii sunt mai mult decat de doua ori mai probabil decat femeile care au facut o achizitie dupa consumul de alcool (14% la 6%).
  • Generațiile mai tinere au 5 ori mai multe șanse de a bea și de a cumpăra decât omologii lor mai în vârstă (15% până la 3%).
  • Părinții sunt de două ori mai susceptibili decât non-părinții să facă o achiziție online după consumul de alcool (15% v 7%).

Tipuri de bunuri online achiziționate

  • 60% dintre cumpărători au achiziționat articole de îmbrăcăminte, pantofi și accesorii de la comercianții cu amănuntul mari, 54% la piețe, 44% la categorii specifice și 45% la magazine web.
  • 43% dintre cumpărătorii online au cumpărat computere sau electronice de pe piețe, 41% din comercianții cu amănuntul mari, 29% la magazinele de categorie specifice și 17% la magazinele web.
  • 34% dintre cumpărători au cumpărat articole de frumusețe pe piețe, 31% la comercianți cu amănuntul mari, 29% la magazinele web și 25% la magazinele de categorie specifice.
  • 55% dintre cumpărători au achiziționat cărți, filme și magazin de muzică la o piață, 36% la comercianții cu amănuntul mari, 24% la magazinele web și 21% la magazinele de categorie specifice.
  • 18% dintre cumpărători au cumpărat flori și cadouri pe piețe, 18% la comercianții cu amănuntul mari, 24% la magazinele web și 28% la magazinele online specifice categoriei.

Influența factorilor asupra ratelor de conversie

  • Primii trei factori care sunt foarte influenți în determinarea locului în magazinele americane sunt prețul (87%), costul de expediere și viteza (80%) și ofertele de reducere (71%).
  • Seniorii sunt mai puțin influențați de ofertele de reducere decât alte generații: 47% la 74%.
  • Aproape un sfert dintre cumpărătorii online (23%) sunt influențați de recomandările de social media.
  • 42% dintre clienții online găsesc recomandări de la prieteni și membri ai familiei, de două ori numărul celor care citează anunțurile ca fiind influenți atunci când determină unde să facă cumpărături.
  • Generațiile mai tinere sunt mai receptive la publicitate: Millennialii și Gen X sunt de două ori mai probabil ca generațiile mai în vârstă (27% față de 14%) să fie influențate de publicitate.
  • 23% dintre cumpărători sunt influențați de recomandările / recenziile de social media.
  • Cumpărătorii online doresc ca produsele să fie aduse la viață cu imagini (78%) și recenzii despre produse (69%).
  • Persoanele de sex feminin au menționat că se bucură de cumpărături online (51% față de 37% dintre persoanele de sex masculin), investesc mai mult timp (60% față de 46% pentru bărbați)
  • 66% dintre cumpărătorii online au decis să nu cumpere un element din cauza costurilor de expediere.
  • 72% dintre femei și 59% dintre bărbați au decis să renunțe la achiziția lor din cauza costurilor de expediere.
  • 49% dintre cumpărătorii online, nu pot să atingă, să simtă sau să încerce un produs ca fiind unul dintre aspectele cele mai puțin favorizate ale cumpărăturilor online.
  • 34% dintre aceștia au declarat dificil de returnat elementele și estimările lungi de livrare.
  • 21% dintre americani declară că site-urile neatractive sau greu de navigat sunt frustrante atunci când doresc să cumpere online.
  • 78% dintre cumpărătorii online doresc mai multe imagini de pe site-urile de comerț electronic.
  • 69% dintre cumpărătorii online doresc mai multe recenzii de pe site-urile de comerț electronic.
  • 46% dintre cumpărătorii online doresc mai multe comparații ale produselor din site-urile de comerț electronic.
  • 42% dintre cumpărătorii online doresc mai multe mărturii de pe site-urile de comerț electronic.
  • 30% dintre cumpărătorii online doresc mai multe videoclipuri de pe site-urile de comerț electronic.
  • 42% dintre cumpărătorii online au făcut o achiziție pe care o regretă mai târziu.
  • Millennialii sunt mai predispuși să experimenteze regretul cumpărătorului decât orice altă generație (51% v 37%).
  • 21% dintre americani au cumpărat accidental ceva ce nu doreau.
  • Mai mult de jumătate dintre cei de la Millennial și Gen Xers (55%) au depășit cumpărăturile online, în timp ce doar puțin două din cinci (38%) dintre copii și vârstnici au făcut același lucru.
  • 48% dintre cumpărătorii online au cumpărat sau au cheltuit mai mult decât au planificat atunci când fac cumpărături online.

Social media ca un factor care influențează ratele de conversie

Întrucât comerțul social continuă să crească, aceste tendințe indică potențialul masiv pentru comercianții cu amănuntul de a se conecta cu cumpărătorii pe platformele lor preferate.

  • 30% dintre cumpărătorii online spun că ar fi probabil să facă o achiziție de la o rețea social media precum Facebook, Pinterest, Instagram, Twitter sau Snapchat.
  • 20% dintre cumpărătorii online ar fi probabil să facă o achiziție de pe Facebook.
  • 17% dintre cumpărătorii online ar fi probabil să facă o achiziție de la Pinterest.
  • 14% dintre cumpărătorii online ar fi probabil să facă o achiziție de la Instagram.
  • 12% dintre cumpărătorii online ar fi probabil să facă o achiziție de pe Twitter.
  • 10% dintre cumpărătorii online ar fi probabil să facă o achiziție de la Snapchat.
  • Barbatii au mai multe şanse decat femeile sa faca o cumparare prin Facebook (23% fata de 17%).
  • Barbatii au mai multe şanse decat femeile sa faca o achizitie prin Instagram (18% fata de 11%).
  • Barbatii au mai multe sanse decat femeile sa faca o cumparare prin Twitter (17% fata de 7%).
  • Barbatii sunt mai predispusi decat femeile sa faca o achizitie prin Snapchat (15% fata de 6%).
  • 29% dintre cumpărătorii online ar fi probabil să urmeze o marcă pe Facebook.
  • 21% dintre cumpărătorii online ar fi probabil să urmeze o marcă pe Pinterest.
  • 21% dintre cumpărătorii online ar putea urma un brand pe Instagram.
  • 18% dintre cumpărătorii online ar putea urma un brand pe Twitter.
  • 13% dintre cumpărătorii online ar fi probabil să urmeze o marcă pe Snapchat.
  • 20% dintre cumpărătorii online ar cumpăra un element pe care un prieten la inclus pe placa Pinterest.
  • 18% dintre cumpărători ar cumpăra un element pe care un prieten l-a plăcut pe Facebook.
  • 21% dintre cumpărătorii online ar cumpăra un articol prezentat în postarea Facebook a unei mărci.
  • 18% dintre cumpărătorii online ar cumpăra un element de la bordul mărcii Pinterest.
  • 51% dintre Millennialii ar fi probabil să facă o achiziție prin intermediul rețelelor sociale.
  • 36% din Gen Xers ar fi probabil să facă o achiziție prin intermediul rețelelor sociale.
  • 14% dintre Baby Boomers ar fi probabil să facă o achiziție prin intermediul rețelelor sociale.
  • 3% dintre persoanele în vârstă ar fi probabil să facă o achiziție prin intermediul rețelelor sociale.
  • 29% din Millennials și Gen Xers ar face probabil o achiziție prin intermediul Facebook dacă li se oferă opțiunea.
  • 26% din Millennials și Gen Xers ar face probabil o achiziție prin Pinterest dacă li se oferă opțiunea.

Cumpărături online în societate

  • 2 din 5 (40%)de cumpărători online spun că nu pot trăi fără cumpărăturile online.
  • Millennialii, generația X și cei de la Baby Boomers sunt mai mult de două ori mai probabili decât seniorii, spunând că nu pot trăi fără cumpărături online (43% până la 20%).
  • Cumpărătorii online au aproape de două ori mai multe șanse să spună că nu au putut să trăiască fără cumpărături online, așa cum spun ei că nu pot trăi fără streaming muzică (40% la 21%).
  • Cumpărătorii online sunt de 8 ori mai susceptibili să spună că nu pot trăi fără cumpărături online, așa cum spun ei că nu pot trăi fără aplicații de dating (40% până la 8%).

Caracteristicile cumpărăturilor pe canal – Caracteristicile și tendințele cumpărătorului pieței

  • 55% din toate vânzările de comerț electronic sunt realizate prin magazine de marcă, față de 45% prin intermediul piețelor.
  • Din 45% din toate vânzările prin piețe, cele mai frecvente destinații sunt:
  • Amazon – 36%
  • eBay – 8%
  • Etsy și alții – 1%
  • Cumpărătorii de pe piețe caută produsul online mai des și cheltuiesc mai mult online, de asemenea.
  • Cumpărătorii de pe piață au mai multe șanse decât cumpărătorul mediu să se bucure de timpul acordat pentru a găsi afacerea potrivită (62% vs. 54%).
  • Este mai probabil să cercetați mărcile înainte de a efectua o achiziție (61% vs. 48%).
  • Suma medie cheltuită anual pe piețe este de 488 dolari.
  • Ce achiziționează cumpărătorii de pe piață: Cărți, filme, muzică (44%), Îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii (43%), Computere și electronică (34%), Produse de sănătate și frumusețe (29%).
  • 70% dintre cumpărători intenționează să verifice Amazon Prime în prima zi, pe DigitalCommerce360.

Caracteristicile și tendințele comercianților cu amănuntul mari

Cumpărătorii de pe site-urile cu amănuntul de mari dimensiuni prezintă cheltuieli mari și sunt mai puțin probabil să facă cumpărături în altă parte.

  • Cei care au cumpărat vreodată de la un mare retailer online / offline sunt mai puțin susceptibili să facă cercetări înainte de a face o achiziție (53%) decât cei care fac cumpărături de mică specialitate (58%), piețe (61%) sau categorii specifice.
  • Suma medie cheltuită pe an: 409 USD.
  • Cei mai mari cumpărători cu amănuntul cumpără: Cărți, filme, muzică (28%), Îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii (47%), Computere și electronice (32%).

Magazin online – caracteristicile și tendințele magazinului

Cumpărătorii de magazine web se bucură de achiziții și pot vizita o varietate de comercianți cu amănuntul.

  • Consumatorii online mici / de specialitate cheltuiesc majoritatea bugetului lor în altă parte – o medie anuală de 501 dolari pe piețe, 404 dolari la comercianții cu amănuntul cu canale omniverane și 233 dolari la comercianții cu amănuntul online din categorie.
  • Cei care au cumpărat vreodată de la un comerciant cu amănuntul mic / de specialitate au mai multe șanse decât cumpărătorul mediu să spună că se bucură de cumpărături (55% până la 45%).
  • Suma medie cheltuită pe an: 182 USD.
  • Cei care cumpără din magazinele web: cărți, filme, muzică (15%), îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii (27%), flori și cadouri (15%);

Tendințele cumpărătorului specifice categoriei

Cumpărătorii pe site-uri specifice categoriei sunt loiali mărcilor, nu tipului de comercianți cu amănuntul.

  • Consumatorii specifici pe categorii au mai multe șanse decât cumpărătorii obișnuiți să tindă să rămână la anumite branduri sau comercianți cu amănuntul (52% față de 42%).
  • Și sunt mai ezitante decât cumpărătorul mediu pentru a face achiziții mari (49% până la 41%).
  • Suma medie cheltuită pe an: 259 USD.
  • Cumpărători de pe piață cumpărați: Cărți, filme, muzică (21%), Îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii (30%), flori și cadouri (19%), Produse de sănătate și frumusețe (19%).
închide menu